Tre starka varumärken utsedda!

En av de sex åtråvärda Hjärnbalkarna som delas ut på Luleå Business Awards den 24 maj är priset Årets Varumärke

De tre företag som utsetts till finalister för sitt arbete med sitt varumärke är Bottenvikens Bryggeri, Gymmet och Niemi Bil. Stort grattis till finalisterna!  

Galans partner NTM Media står bakom priset och Sofia Forsberg, försäljningschef på NTM Media, är juryns ordförande.
–  För oss ligger det extra varmt om hjärtat att stå bakom varumärkespriset, att få vara med och prisa våra fantastiska företag som varje dag arbetar för att göra Luleå till en bra plats att leva och bo på.

Om priset

Priset Årets Varumärke tilldelas ett företag eller verksamhet som arbetat omvärldsorienterat och kommunikativt för att bygga ett varumärke som uppmärksammats nationellt och gärna internationellt. Priset är i första hand knutet till näringslivet, men kan också gå till en kulturell eller idrottslig verksamhet som betyder mycket för regionens attraktivitet.